سفر وزیر محترم میراث فرهنگی و گردشگری را به استان یزد خوش آمد می گوییم و امیدواریم این سفر مایه خیر و برکت برای استان به خصوص کارکنان زحمت کش میراث فرهنگی یزد باشد.

به گزارش یزد فردا، واقعیت این است که کارمندان میراث فرهنگی یزد در مقایسه با کارمندان بسیاری از دستگاه‌های دولتی استان، مظلوم و محروم واقع شده اند؛ چرا که هم حوزه فعالیتشان زیاد و پرزحمت است و از طرفی حقوق و مزایای حداقلی دارند.
با این وضعیت، گذران امور برای آنان بسیار سخت است و شاید بتوان گفت حدود یک سوم از حقوقشان را فقط باید برای ایاب و ذهاب هزینه کنند.
کارمندان میراث فرهنگی یزد دل امید به دولت چهاردهم بسته اند و سفر وزیر را خوش یمن و مایه خیر و برکت و حلال مشکلاتشان خود می دانند.
گرچه کارمندان این اداره کل با وضعیت نابسامان حقوق و دستمزد خالصانه کار و تلاش می کنند اما نباید از نظر دور داشت که بهبود وضعیت معیشتی انان‌نقش مهمی در ایجاد انگیزه، خدمت رسانی بهتر و جلب رضایت مردم دارد به ویژه در دولت چهاردهم که رضایتمندی مردم و خدمت رسانی بهتر شعار محوری رئیس دولت است.
اگر بخواهیم از زاویه عملکردی نگاه کنیم  می توان ادعا کرد فعالیت های این مجموعه که پیشتر سه نهاد مجزای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود و ادغام شد در مقایسه با بسیاری ارگانها بسیار گسترده است؛ اما حقوق و مزایایشان به مراتب بسیار کمتر است.
بر همین اساس لازم آست مسوولان کشوری و استانی به خصوص شخص وزیر میراث فرهنگی و گردشگری برای بهبود این وضعیت چاره اندیشی کنند.
چاره اندیشی به این‌معنا که در همین سفر  و  قبل از پایان سفر به یزد خبر  مسرت بخش " مهر و امضای برکت پای اوراق مستخدمان میراث فرهنگی یزد " اعلام شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا